Перегляд зібрання за групою - Теми advertising

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 72  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
20213D-графіка у творенні художнього образу рекламного плакатуКолісник, О. В.; Косташ, Д. О.
2018Artificial intelligence in the world of marketingVyshnevska, Maryna; Bohomolenko, A. V.
2022Branding of transport with national symbolAntoniuk, L.; Barvnichenko, K.; Antonov, O.; Ievseitseva, Olena
2021Current design trends in computer game advertisingHovhannisyan, S.; Hula, Y. P.; Maznichenko, Oksana; Boldyreva, O. A.
2023Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brandYevseitseva, Olena; Olshanska, Yana
гру-2020Digital marketing tools in the communication policyLaguta, K. O.; Bilovodska, Olena
2020Digitalization of marketing communicationsYevseitseva, Olena; Shkut, D.
2022Graphic design as a factor in successful advertisingDubrivna, Antonina; Chumak, Oleksandra
гру-2021Impact of the pandemic on retail trade in UkraineBrzhozovskyi, T.; Gudkova, N.
2015Language of internet advertisement (on the example of advertisements of higher education institutions)Majkowska, A.
кві-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
2017Social media marketing як ефективний спосіб просування Інтернет-магазинуГончаренко, І. М.; Однолеток, М. І.
2018The main factors of viral marketing or how to capture consumer attentionVyshnevska, Maryna; Sapian, A. S.
2018The role of graphic design in modern worldBurlaka, I. Y.; Dziublik, O. Y.
гру-2021Video advertisement as a tool for promotion of goods and services on the InternetBoldyreva, O.; Gudkova, N.
2022Адаптивне мистецтво сучасного плакату: соціальна комунікація та рекламаКолосніченко, О. В.; Єжова, О. В.; Остапенко, Н. В.; Кротова, Т. Ф.; Колосніченко, М. В.; Чжоу, Чуанцзінь
2022Актуальність шрифтового логотипу як художнього елементу фірмового стилюПільгук, Олеся; Куценко, Анастасія; Власенко, Юлія; Батюк, Ігор
2014Аналіз рекламної діяльності підприємств легкої промисловості УкраїниТрусова, М. М.; Яцишина, Л. К.
2019Аудит витрат на просування продукції: розвиток організації та методикиГригоревська, Олена Олександрівна; Семчук, Інна Василівна
2023Визначення особливостей проектування анімованої інфографіки як напрямку мультимедійного дизайнуВасильєва, О. С.; Слітюк, О. О.; Васильєв, О. С.