Перегляд зібрання за групою - Теми электронная коммерция

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 13 із 13
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Social media marketing як ефективний спосіб просування Інтернет-магазинуГончаренко, І. М.; Однолеток, М. І.
2014Аналіз асортиментної політики дошки оголошень в електронній комерціїОвчарек, В. Є.; Шлегель, О. О.
2016Аналіз методів просування споживчих товарів в мережі Інтернет на ринку УкраїниДемиденко, Д. Ю.; Хоменко, О. І.; Писанець, К. К.
2019Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2016Головні аспекти впливу інформаційних технологій на сфери обміну та споживанняІванченко, Н. О.; Бусяк, М. О.
2014Концептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингуЯренко, А. В.
2020Методичні аспекти використання мобільного додатка в системі електронної комерції підприємствВолошко, К. А.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2017Особливості створення та використання мобільних додатків в електронній комерціїКрахмальова, Н. А.
2014Особливості сучасного стану ринку електронної комерції в УкраїніКудирко, Н. В.; Федоряк, Р. М.
2017Перспективи розвитку електронної комерції на основі створення мобільних додатків в системі інтернет-маркетингуГордійчук, Ю.
2017Сучасні тенденції розвитку бізнес-технологій у підприємництвіДудко, П. М.
2020Тенденції розвитку електронного бізнесу на світовому ринкуОтенко, І. П.; Птащенко, О. В.; Кущ, Я. М.
2014Інтелектуальний капітал як нове джерело багатства країниПальчук, О. І.