Перегляд зібрання за групою - Теми тренд

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 13 із 13
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Аналіз основних тенденцій та особливостей формування вимог до дизайну сучасних web-сайтівСлітюк, О. О.; Голубенко, В. В.
2021Використання векторної графіки у веб-дизайніДжевага, Григорій
2013Використання новітніх технологій маркетингових комунікацій та їх адаптація до умов вітчизняного ринкуШехайтлі, К. М.; Коваль, О. М.
2022Дизайн аватарки у соціальних мережах та тенденції його розвиткуПоліщук, Олена; Каленюк, Марія
2020Еклектика, фьюжн та кітч у дизайні інтер’єру громадських закладівГабрель, Т. М.
2017Проблеми створення в Україні офіційних торгівельних представництв світових брендів молодіжного одягуЯнковець, Т. М.; Островський, Д. Л.
гру-2022Проєктування колекції жіночої спідньої білизни на основі аналізу її еволюції протягом ХХ ст. та сучасних тенденцій модиМонько, А. Л.; Пашкевич, К. Л.; Єжова, О. В.
2017Підхід до проектування моделей творчої колекції жіночої білизниКреденець, Н. Д.; Остапенко, Н. В.; Вінцевич, В. Б.
2023Розробка алгоритму прогнозування об'ємів продажу для магазинів взуттяЛевковець, Данило Сергійович; Демківська, Т. І.
2019Розробка програмного забезпечення для прогнозування використання об’ємів енергоресурсів компаніїДемківська, Т. І.; Андросюк, А. В.
2023Розроблення програмного забезпечення для прогнозування об'ємів продажу Інтернет-магазину взуттяДемківська, Т. І.; Левковець, Данило Сергійович
2021Структурні тренди міжнародного маркетингуКорсунова, К. Ю.
2017Характеристика средств реализации текущих модных тенденций в продуктах индустрии модыЧуприна, Н. В.