Перегляд зібрання за групою - Теми сегментація

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 11 із 11
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Автоматизація технологічного процесу виробництва профілактичних устілок з активним впливом на рефлекторні точки стопиПруднікова, Н. Д.; Первая, Н. В.; Бабич, А. І.
2018Вплив факторів споживацького вибору на формування асортименту танцювального взуттяБабич, А. І.; Драна, І. О.
2016Вплив факторів споживчого вибору на формування асортименту жіночого взуттяБабич, А. І.; Майорова, З. С.
2018Вплив факторів споживчого вибору на формування спектру послуг з ремонту взуттяБабич, А. І.; Мирошниченко, І. М.
2017Експертиза якості жіночого взуття вітчизняного виробництваБабич, А. І.; Корзун, О. С.
2016Особливості дореалізаційної оцінки якості шкіряного взуттяБабич, А. І.
2017Оцінка споживчих властивостей сумочних виробівБабич, А. І.; Миролюбова, О. В.
2017Ремонт взуття як бізнесБабич, А. І.; Мірошниченко, І. М.
2017Розробка методу проектування колодок зі змінною носковою частиноюЛипський, Т. М.; Гаркавенко, С. С.; Чертенко, Л. П.
2020Удосконалення конструкції і технології виготовлення взуття військовослужбовцівБабич, А. І.; Акашев, О. В.
2021Формування асортименту жіночих сумок з елементами трансформації на основі маркетингових дослідженьБабич, А. І.; Васильєва, Н. С.