Перегляд зібрання за групою - Теми рынок

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 17 із 17
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Використання новітніх технологій маркетингових комунікацій та їх адаптація до умов вітчизняного ринкуШехайтлі, К. М.; Коваль, О. М.
2018Дослідження тенденцій розвитку ринку міжнародної освітиКасич, Алла Олександрівна; Вохозка, Марек
2011Загальна уява про ринок та призначення клеївОлійникова, В. В.; Бабич, А. І.; Вуштей, О. А.
2018Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організаціїЧжан, Мейсюй
2017Маркетингові технології в управлінні підприємствомГутак, Р. А.; Кулак, Н. В.
2016Особливості здійснення вітчизняними підприємствами торговельно-посередницької діяльностіМельник, А. О.; Поповіченко, А. С.
2017Особливості формування конкурентних переваг на ринках різних типівКононенко, Г. І.
2018Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємстваАвдієнко, О. С.
2015Проблеми формування асортименту та оцінювання властивостей товарів на ринку елітного текстилю в УкраїніГалик, І. С.; Семак, Б. Б.; Семак, Б. Д.
2020Підвищення конкурентоспроможності підприємстваДудко, П. М.; Вареник, Д. С.
2021Розробка фірмового стилю закладу швидкого харчуванняКолосніченко, М. В.; Береговий, О. С.
2018Стратегічне управління розвитком підприємств побутового обслуговуванняГончаренко, І. М.; Литовка, Ю. С.
2015Тенденції розвитку ринку дитячого харчування в УкраїніДутка, І. В.; Хоменко, О. І.; Геселева, Н. В.
2018Теоретичні основи формування конкурентної позиції підприємстваДудко, П. М.; Чжан, Сюаньє
2019Формування конкурентних маркетингових стратегійДовбуш, В. І.; Захарчук, О. Р.
2017Формування маркетингової стратегії підприємстваАреф'єв, С. О.; Чекіс, Ю. С.
2017Формування та функціонування ринку кави в УкраїніКрахмальова, Н. А.; Хаян, І. А.