Перегляд зібрання за групою - Теми маркетинг

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 120  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Application of competitive marketing strategies in brand managementLiang, Rui; Prokopenko, K.; Vovchok, S.
2019Features of marketing communications in the foreign marketShkoda, M. S.; Zheltov, E.
бер-2020Features of YouTube marketing in modern conditionsChubukova, Olga; Ponomarenko, Igor
2023Financial and marketing innovative management of ecological agribusinessTereshchenko, Svitlana; Kulinich, Tetiana; Matienko, Vasyl; Tymchyna, Yurii; Nevmerzhytska, Svitlana; Ievseitseva, Olena
2022The formation of marketing mechanisms for managing business development based on predictive analyticsGorodetskiy, Yu.
2023Fundamental principles of predictive analytics in marketingGorodetsky, Yu.
2019International marketing and marketing audit in the context of European integration and globalizationZyma, O.; Ptashchenko, O. V.; Shevchenko, I.; Afanasieva, O.
2018Managing marketing research in education as needs for education changingSrypnyk, M. I.; Hryhorevska, O. O.
2018Marketing development of recreational and tourist potential of the regionGulina, O.; Shcherbak, V.
бер-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
2020Use of price marketing in exhibition activitiesKrakhmalova, N.
2023Автоматизація прийняття маркетингових рішеньБиба, В. К.
кві-2024Акторське мистецтво як ефективний інструмент в популяризації творчого проєкту засобами соціальних мережАрдельян, Л. М.
2016Аналіз витрат на збут промислових підприємствПоклонська, Л. С.
2018Аналіз моделей бенчмаркінгуЛизогуб, І. І.; Ніфатова, О. М.
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
2017Аромамаркетинг, як нематеріальний захід стимулювання збутуМурована, Л. В.; Чередниченко, О. В.
2022Аспекти туристичного маркетингуКостинець, В. В.; Когут, О. В.
2017Бренд, людські емоції та способи впливу на нихБугас, Валерій Васильович; Сапян, А. С.