Перегляд зібрання за групою - Теми електронна комерція

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 25  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019E-commerce as a factor of innovative development of enterprisesDudko, P.
5-лип-2024E-commerce in Ukraine in conditions of military conflictBilotserkivskyi, Hlib; Gudkova, N.
2017Social media marketing як ефективний спосіб просування Інтернет-магазинуГончаренко, І. М.; Однолеток, М. І.
2014Аналіз асортиментної політики дошки оголошень в електронній комерціїОвчарек, В. Є.; Шлегель, О. О.
2016Аналіз методів просування споживчих товарів в мережі Інтернет на ринку УкраїниДемиденко, Д. Ю.; Хоменко, О. І.; Писанець, К. К.
2018Використання нових методів просування в мережі інтернетХоменко, О. І.; Сичов, Д. О.
2019Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2016Головні аспекти впливу інформаційних технологій на сфери обміну та споживанняІванченко, Н. О.; Бусяк, М. О.
2020Дизайн інтернет-магазину вагома складова його успішностіВасильєв, О. С.; Васильєва, І. В.
2019Електронна комерція в українському бізнесіФокіна-Мезенцева, К. В.; Давиденко, Н. В.
лис-2020Електронна комерція: категорії та сучасні викликиБіловодська, О. А.
2014Концептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингуЯренко, А. В.
2020Методичні аспекти використання мобільного додатка в системі електронної комерції підприємствВолошко, К. А.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
січ-2023Особливості дизайну логотипів маркетплейсівВасильєв, О. С.
2017Особливості створення та використання мобільних додатків в електронній комерціїКрахмальова, Н. А.
2014Особливості сучасного стану ринку електронної комерції в УкраїніКудирко, Н. В.; Федоряк, Р. М.
2017Особливості Інтернет-маркетингу як інноваційної технологіїХоменко, О. І.; Духніч, С. Є.
2017Перспективи розвитку електронної комерції на основі створення мобільних додатків в системі інтернет-маркетингуГордійчук, Ю.
чер-2023Поняття і значення договору купівлі-продажу в українському законодавствіКоваленко, Інна Анатоліївна; Наумович, Наталія Юріївна
2017Сучасні тенденції розвитку бізнес-технологій у підприємництвіДудко, П. М.