Перегляд зібрання за групою - Теми взаємодія

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 22  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
26-вер-2024Mapping and visualization of literature in distance education: A scientometric analysis based on citespaceZhao, Jingjie; Hu, Ping; Yezhova, Olga
2023Research on the application design of new media in modern museum interior displayKosenko, Danylo; Cui, Xina
2017Взаємодія громадянського суспільства і державиГрєбєннікова, Н. В.; Сапян, А. С.
2016Взаємодія колагену дерми з мінеральними та полімерними сполукамиОтрошко, В. А.; Мережко, Н. В.; Мокроусова, О. Р.
2014Економічні індикатори інтеграційних процесів: досвід УкраїниКасич, Алла Олександрівна; Жук, Дар'я Сергіївна
2016Логістичні системи у забезпеченні партнерської взаємодії підприємствЛісун, Я. В.
2023Мобільний додаток з використанням UI/UX дизайну засобами мультимедійного дизайну у програмі FigmaКороль, Анатолій; Ходзінська, Яна
2016Модельне дослідження системи «Колаген-полімер-титановий дубитель»Ніконова, А. В.; Андреєва, О. А.; Майстренко, Л. А.
2017Подвійний пресовий трикотаж з ефектом перехресних переплетеньГоловня, О. В.
2018Принцип взаємодії із зацікавленими сторонами в інтегрованій звітності підприємствБезверхий, К. В.
2017Проблеми взаємодії у колективіКадлубович, Т. І.; Середня, А. Г.
2023Психолого-педагогічні проблеми спілкування студентів і викладачаКолодяжна, Алла Володимирівна; Остапчук, Юлія
2017Психологічні особливості педагогічного спілкуванняКолодяжна, Алла Володимирівна; Косминя, К. В.
2023Системи управління розвитком потенціалу кластерних інтегрованих структур бізнесуГречишкін, Юрій Валерійович
2019Соціальний стереотип та його роль у створенні іміджуКолодяжна, Алла Володимирівна; Дуброва, Н. С.
2014Теоретико-методологічні засади формування балансованого стратегічного потенціалу партнерської заємодії підприємств сфери послугЛісун, Я. В.
2015Теоретичні аспекти формування взаємовідносин у концепціях маркетингуЛісун, Я. В.
2015Узгодження соціально-економічних інтересів підприємств на основі рефлексивного підходуЛісун, Я. В.
2015Управління організаційними змінами в забезпеченні партнерської взаємодії підприємствЛісун, Я. В.; Міх, О. М.
2022Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, Анна Геннадіївна