Browsing by Author Яцишина, Л. К.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 21  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Активізація інноваційного розвитку легкої промисловості на засадах маркетингуЛабурцева, О. І.; Яцишина, Л. К.
2017Аналіз маркетингових стратегій на ринку пивоварінняЯцишина, Л. К.; Ющук, Ю. О.
2014Аналіз рекламної діяльності підприємств легкої промисловості УкраїниТрусова, М. М.; Яцишина, Л. К.
2019Бренд-менеджмент як складова стратегічного розвитку підприємстваЯцишина, Л. К.; Гераскіна, А. О.
2014Вагомість корпоративного бренда в мережі ІнтернетЯцишина, Л. К.; Гранат, Л. В.
2015Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингуЯцишина, Л. К.; Пономаренко, О. А.
2014Вплив економічної ситуації на медіа ринок УкраїниЯцишина, Л. К.; Коваль, Т. М.
2015Глобальне мислення як сучасна стратегія маркетингу та розвитку сучасного ринкуЯцишина, Л. К.; Січкар, В. О.
2014Ефективність маркетингової діяльності підприємстваЯцишина, Л. К.; Дячок, А. Г.
2019Ефективність маркетингової стратегії підприємстваЯцишина, Л. К.
2010Казначейство банкуКириченко, А. О.; Денисенко, М. П.; Гречан, А. П.; Грищенко, І. М.; Єрохін, С. А.; Єрмоленко, М. М.; Олійник, Д. І.; Лаптєв, С. М.; Бондаренко, О. О.; Яцишина, Л. К.; Ковальчук, А. Т.; Роголь, С. Л.; Головко, А. Т.; Білоусова, І. А.; Бондаренко, О. С.; Бреус, Світлана Василівна; Ваганов, В. Г.; Власюк, Т. М.; Вовчок, С. В.; Воронкова, Т. Є.; Грищенко, А. І.; Домрачєв, В. М.; Євсейцева, О. С.; Єременко, В. О.; Захаров, О. І.; Кабанов, В. Г.; Кощеєв, О. О.; Потійко, Ю. А.; Чигирик, К. О.; Шульга, В. М.; Пригунов, П. Я.; Паращенко, Л. І.; Матіос, А. В.; Біла, Т. Ю.; Гулей, А. І.; Денисенко, О. М.; Євлах, О. Ю.; Єрохіна, А. С.; Ігнатенко, В. А.; Іщенко, В. Ю.; Кириченко, А. О.; Кудря, І. В.; Харченко, О. І.; Шевчук, Ю. В.
4-Nov-2009Легка промисловість України: стан, проблеми, перспективи економічного розвиткуВолков, Олег Ігорович; Гончаров, Ю. В.; Бокій, В. І.; Бондаренко, О. В.; Вовчок, С. В.; Глинська, А. Є.; Гращенко, І. С.; Дворецький, А. О.; Євсєєва, Г. В.; Зубко, Т. Л.; Ковальчук, С. О.; Лабурцева, О. І.; Махнарилов, Ю. В.; Паливода, О. М.; Тарасенко, І. О.; Ткаченко, М. А.; Федоряк, Р. М.; Яцишина, Л. К.
2014Маркетинговий аналіз ринку ресторанних послугПрасол, І. Г.; Яцишина, Л. К.
2017Маркетингові стратегії виходу підприємства на новий ринокЯцишина, Л. К.; Штанова, А. Л.
2013Основні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємствіПанасюк, О. В.; Яцишина, Л. К.
2014Проблеми вимірювання економічної ефективності та результативності рекламиЯцишина, Л. К.; Весельська, Ю. В.
2010Самостійна робота студентів за напрямом підготовки "Маркетинг" як засіб формування професійних компетенційЯцишина, Л. К.; Лабурцева, О. І.
2014Система маркетингових комунікацій підприємств легкої промисловості УкраїниЯцишина, Л. К.; Самкo, І. М.
2015Формування маркетингової стратегії на підприємствіЯцишина, Л. К.; Чигарєв, А. Л.
2017Фірмовий стиль в системі маркетингових комунікацій підприємстваЯцишина, Л. К.